29 Kasım 2012 Perşembe

Bernaya yaptıklarımız
herkese merhaba adım nuri, ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden sonraydı her zamanki gibi samimi oldugum iş arkadaslarım fatih ve ugurla birlikte bi yandan servise bırakılmıs olan arabaların bakımını yapıyor diger yandan zaten sıcaktan ter içinde kalmıs bir sekilde tulumların içinden çalışmaktan sikayet edip hemde arabalarını servise getiren hatunları konusup fanteziler kuruyorduk.. servise her zaman gelen palio marka arabalı berna adında 23-24 yaslarında kısa boylu ancak göğüsleri kalçası herseyi yerinde sarısın bir hatun vardı.bir tekstil şirketi oldugunu dosyasından ögrenmiştik tabi biz de onun gözünde tamirci parcası oldugumuz için muhabbetimiz hosgeldiniz güle güleden ileriye gidemiyordu. o her servise geldiginde benim ve oradaki bütün erkeklerin başı dönüyordu çünkü ya daracık düşük belli, tangasını gösteren kot pantolanla yada mini etekle geliyordu. cok masum ve güzel bir yüzü aynı zamanda da cok seksi bir görüntüsü vardı. tam biz seksten bahsederken berna hanım servise geldi.arabasının standard bakımı yapılacaktı arabadan inmesiyle gözüm muhtesem terlikleri ve krem rengi ojeli ayaklarına takıldı bir anda sıcagın etkisiyle aklım basımdan gitmişti daha sonra ben arabanın yagını bosaltmak için tunele girdim ancak gözüm tünelden ayaklarına bakmaktan yag civatasını bulamıyordu.o ise öyle ayakta durmus sigarasını içiyordu üzerine incecik bir yazlık elbise giymisti hafifce egilince içinde iç çamasırı olmadıgını gördüm sikim dimdik olmustu hemen yukarıdan fatih ve uğura seslenerek arkadaslar yardıma ihtiyacım var civata açılmıyor dedim onlarda farkında olmadıkları için ciddiye alarak assagıya geldiler onlara manzarayı gösterince akılları baslarından gitti ve hep beraber gözlerimizin içine bakıp tecavüz edelim mi dedik. cumartesi günleri serviste sadece biz ve muhasebeye bakan adnan abi bulunuyordu o yasca bizden epey büyüktü 45 yaslarında iri yarı birisiydi. planımızı yaptık ve ben, bernaya arabada önemli bir sorun oldugunu ve bir parcanın mutlaka degismesi gerektiğini söyledim. oda parcanın ne oldugunu sordu isterseniz depoya gidecegimi orda parcayı alıp hem size gösteririm hemde siz bekleme odasına gecersiniz, işimiz bitene kadar oturur soguk bir seyler içersiniz dedim. olur yanıtını alınca hemen cocuklara göz kırptım ve depoya dogru yurumeye basladık bernayla. elektrik kablosuyla bagladık arkama caktırmadan baktıgımda ugurla fatihin de bizi takip ettigini gördüm.depoya girdim ve elime fren balatası alıp işte bu parca dedim ve hemen üzerine atılıp agzını kapadım cıglık atıp elimi ısırdı ama fatih ve ugurun hemen gelmesiyle yapacagı birsey kalmadı hemen ellerini arkadan elektrik kablosuyla bagladık agzınıda birbez parcasıyla baglayınca sorun kalmadı hepimizin siki dimdik olmus nerdeyse tulumlarımızı yırtacakmış gibi olmustu üzerindeki elbisenin askılarını sıyırarak indirdik içinde iç çamasırı yoktu ve bütün güzelliğiylke karsımızda duruyordu hemen ben amına yumuldum ve karpuz yer gibi emmeye basladım arkasına da ugur gecti o da kafasını göt yanaklarının arasına sokmus büzügüyle öpüşüyordu arka deliğini öyle bir yalıyordu ki resmen ayı gibi böğürmeye baslamıstı zevkten, bernanın mis gibi tertemiz amını yalarken giderek şiddetle ıslandıgını fark ettim artık oda götünü amını sallamaya baslamıstı gözleri kapalı bir sekilde inliyordu hemen dinlenmmek için depoya koydugumuz cekyatın üzerine yatırdık ve fatih agzındaki bezi alarak yarragını agzına soktu ben bir ara ısırır düşüncesiyle irkildim ama bir de baktımki gırtlagına kadar alıp emiyordu bu sefer ugur amına gecmiş bacaklarını kaldırıp içine girmeye başladı ugur girerken titremeye basladı bende zaten aklım ayaklarında oldugu için 36 numara ayaklarındaki seksi siyah kurdeleli terliklerini cıkarıp koklamaya sikime sürmeye basladım o kadar zevk almıstım ki kalbimin durmasından korkmustum terlik, sıcagın da etkisiyle nerdeyse ıslak gibiydi ve deriyle muhtesem ayaklarının kokusu birbirine karısmıstı zevkten cıldırmak üzereydim hemen agzımı ayaklarına dayayıp altından baslayarak yalamaya ayak parmaklarını agzıma sokmaya basladım her yerini,kızarmış bakımlı topuklarını emiyor yalıyor derin derin burnuma dayıyarak koklayarak nefis ayak kokusunu içime cekiyordum. bu sırada şiddetle küloduma bosalmıstım ama işim daha bitmemişti,fatihi kenara cekip hemen agzına verdim sikimi ve fatıhe, bernayı kaldırıp sırt üstü uzanmasını istedim cekyata fatih uzandı ve orospu berna üzerine oturdu beni domaltın heryerimden sikin diye bagrınıyordu bunları duyunca herkes daha hızlı hareket etmeye basladı ve ugur tekrar göt deliğini yalamaya başladı, bir ara oh mis gibi kokuyor diye burnunu berna orospusunun göt deliğine sokmaya calıstıgın gördüm ve diliylede deliği iyice genislettikten sonra sikini bernanın göt deliğini yavasca sokmaya basladı herkes ter içinde ıpıslaktı . berna hadi daha hızlı daha cabuk sok diyerek resmen cıglık atıyordu bende agzında kendimden gecmiş bir vaziyette tassaklarıma kadar agzına vermiştim üçümüz aynı anda hem amından hem götünden hem agzından sikiyorduk sarısın orospuyu. bir ara arkamdan bir ses duydum ve korkarak döndüğümde adnan abinin kapıda ama eli sikinde oldugunu gördüm yanımıza kosar adım gelerek ve ben nereye giricem bu orospuyu bensiz mi sikecektiniz demesiyle rahatladım bunu duyan berna götünü siken ugurun üzerine uzanmasını, adnan abininde amına girebilmesi için yer acmasını istedi bunu duyan alttaki fatih, ne yani ben cıkayım mı? amından dedi, orospunun cevabı hepimizi şaşırttı hayır o da girsin ikinizinkinide aynı anda alırırım ben dedi bunu duyan adnan abi hemen ugurun altından fatihin yarragının üzerine koyarak içine sokmaya çalıştı herkes zor olcagını düşünürken o küçücük orospunun iki yarragıda amına alması bizi hem soke etti hemde iice azdırdı orospu sikin parcalayın yırtın beni erkeklerim hayvanlarım diye bagrınıyordu ben ne yarraklar ne yumruklar aldım amımın içine demesiyle herkes aynı anda bosalmaya basladı. herkesin spermi birbirine bulasmıstı ben agzından cıkarıp tekrar kalan spermlerimi ayaklarına terliklerine fışkırttım üstü, bası, amı götü yüzü elleri ayakları her yeri sperm içindeydi bu hayatımızın en büyük orgazmı olmustu ama sanırım o daha güzellerinide yasamıstır cünkü 40 yıllık bir genelev orospusundan daha iyi sikişiyordu.işimiz bitince hiç rahatsız olmadan pecete istedi agzını yüzünü spermlerle beraber, su bile vurmadan silerek kuruladı ve spermden vıcık vıcık olmus, uzun topuklu acık terliklerinin içinde döllü ayakları saga sola kayıyordu. arabasına yöneldi ve dönüp artık benden servis parası almazsınız deyip bastı ve gitti. bizde biribirimize bakıp sana bütün servis feda deyip yasadıklarımızın şokunu ve heyecanını atmaya

10 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms arayın varki gorun

      Sil
    3. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
      saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var .0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.

      Sil
  3. Mrb ARAYİN hadi tatlı bayanlar cosalim gizli noya açık 7. 24 musaitim 0545 571 52 00 isteyen gelip misafirim de olsun0545 571 52 00 gizliden ara rahatla kapat

    YanıtlaSil
  4. Mrb ARAYİN hadi tatlı bayanlar cosalim gizli noya açık 7. 24 musaitim 0545 571 52 00 isteyen gelip misafirim de olsun0545 571 52 00 gizliden ara rahatla kapat

    YanıtlaSil
  5. Slm ben bora İstanbul dan varmı evli olgun eşini anlatacak uyarsa paylaşacak tekim çifte tecrubem var 05458627062

    YanıtlaSil
  6. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.BAYAN ARIYORUM.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil